Science Fair | KFS

Science Fair | KFS

احنا ف Update team مؤمنين جداً ان عندنا مواهب ماشاء الله عليها بس محتاجة اللي يديها الدفعة لقدام و يبدأ معاهم الطريق و يساعدهم انهم يكملوا فكرتهم للأخر فاحنا ف update بنتيح للناس الفرصة دي .. و على رأي المثل “إذا هبت رياحك فاغتنمها” ❤ ايفينت Science fair اكبر ايفينت علمي علي مستوي محافظة كفر الشيخ بكل اداراتها.. احسن فرصة ممكن تطور من شخصيتك و طريقة تفكيرك و نظرتك للأمور
تم تنظيم الايفنت لأول مرة في 17 أبريل 2018 في قصر ثقافة كفر الشيخ.
يهدف الايفنت إلى مساعدة الطلاب على تقديم تطبيق عملي من دراساتهم.
   لدينا اتفاق مع فريق I-gate في كفر الشيخ واللى وفر الكثير من التسهيلات لنا.
كان مشترك معانا 12 فريقًا كل فريق تقديم بعض الاختراعات البسيطة كتطبيق للمناهج الدراسية
بيبدا اليوم وتبدأ جميع الفرق في تقديم اختراعاتها ونقرر الفائزين بالتصويت.


فكرةUpdate Teamالتصنيفعلمىمنذ2016رابطwww.facebook.com

Privacy Preference Center